mereka yang hebat

Tuesday, October 4, 2011

musim yang datang dan pergi


ye. tajuk yang.. ergh. abaikan.

musim apa agaknya? ya. musim membuat kerja kursus. sekali datang macam tsunami banyaknya. tak putus putus. kalau la assignment tu macam hadiah hari jadi kan best. haha. oke itu sudah pasti takkan mungkin berlaku.

musim musim macam ni jugak, jadual makan aku dah tak teratur. ikut sempat je. kadang kadang satu hari terus tak makan then drag sampai waktu supper terus. rasa kenyang je mengadap assignment. serius. tak tipu. *mata ke atas tangan ke bahu*

sambil bertemankan lagu lagu koleksi within temptation, lagu hindustan, lagu korea, lagu china dan macam macam lagi, aku bertahan jugak. aku kan sayang gila kat assignment. tu sebab tak boleh berenggang. hadap laptop pun nampak assignment. tido pun mimpi assignment.

memang cinta matiku.

maaf aku curi masa korang dengan membaca entri picisan hari ni. saja. entah apa entah aku merepek pepagi buta macam ni. lain kali aku tulis sesuatu yang lebih mencabar minda korang pulak.

salam kabare *lagu pengakap*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...