mereka yang hebat

Tuesday, September 20, 2011

10 ways to win my heart


Day 9 : 10 ways to win my heart.

1. berjaya ingat nama penuh aku dengan ejaan yang betul.

2. menolong dengan ikhlas bila aku mintak tolong.

3. berjaya buat aku rasa kesian.

4. coklat beryl's bittersweet.

5. budak kecik.

6. menghargai dan menerima aku seadanya.

7. masih call / hantar sms kat aku walaupun aku tak balas satu pun.

8. boleh convince aku supaya buat sesuatu
walaupun aku malas / tak nak buat.

9. seseorang yang selalu kata 'mesti boleh punya'
bila semua yang lain kata 'impossible'.

10. perkataan 'terima kasih' dan 'maaf'.

6 comments:

  1. tak. tapi kalau tak diungkit pertolongan tu pun dah cukup ikhlas dah bagi aku.

    ReplyDelete
  2. hri tu saya dh bgi coklat beryl's kn? so,I'd win your heart...hehehe (ayat inggeris pun tunggang-langgang.)

    ReplyDelete
  3. nabihah : haha. i like~ thanx ye nabihah. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...