mereka yang hebat

Thursday, June 23, 2011

aku pun ada dato' k



sekarang ni aku suka betul belek benda ni sebelum nak pergi beli barang. sekarang ni aku dah pandai sikit. hehe. eh. betul la. kalau nak beli apa apa barang mesti buat senarai barang apa nak beli dulu. lepas tu kalau dah ada katalog ni, senang la sikit kerja aku. boleh bajet dulu. boleh tau barang apa yang tengah sale, barang apa yang murah, berapa banyak diskaunnya dan lain lain lagi la.

sekarang dah tak sama macam dulu. kalau dulu beli barang barang kering je. sekarang barang barang basah pun beli jugak. lepas tu simpan dalam peti ais. terima kasih la banyak banyak kat tuan rumah yang baik hati letak peti ais kat rumah baru ni. heaven gila. atleast kalau nak minum air sejuk ke apa boleh amik je terus dari peti ais.

lepas ni katalog kesayangan seperti ini akan jadi bahan bacaan utama aku selain komik.

terima kasih dato' k!






(K = Katalog pasaraya) :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...