mereka yang hebat

Monday, January 2, 2012

i'll make it short


bila masuk final year nak habiskan study ni, serius terasa di sudut hati aku yang kecik ni, aku rasa dah tua. ya. kadang kadang ada rasa nak cepat je habis belajar. tapi bila asyik dengar orang lain cakap yang masa study ni la best, aku terus rasa, emm. oke fine. enjoy la puas puas sebelum habis belajar. bila dah kerja nanti tunggu cuti panjang baru boleh enjoy. nak melancong oversea korea setahun sekali pun boleh. kan?

kepada sesiapa yang ada request entri kat aku, harap bersabar ya pakcik dan makcik sekalian. in progress. aku sedang usahakan. anyway, rome doesn't built in a day, kan? macam tu jugak entri dalam blog aku. semuanya ditapis dan dicop sirim terlebih dahulu sebelum di publish. hehe :)

kepada semua, selamat menikmati pertambahan umur lagi setahun. bersyukurlah kita diberi nikmat menghirup udara percuma kat dunia ni.

kepada aku, aku harap berubah ke arah yang lebih baik. insyaAllah. looking forward to my last practicum bulan 2 nanti. hope it will be another great memories to be carved in my life.

itu sahaja. kan aku sudah kata, i'll make it short. cubalah percaya.

sekian terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...