mereka yang hebat

Friday, August 30, 2013

garisan


kali ini entri bergambar. pengajaran ni aku buat sebelum raya. KSSR kan asyik berulang P&P. maka aku pilih untuk buat ini.. garisan menggunakan media kering. tajuknya ialah 'Rumahku Syurgaku'. seronok pulak aku tengok bebudak ni mewarna. tekun je padahal pengajaran yang simple je. tapi nak buat macam mana, tahun 1 punya syllabus kebanyakannya tentang mewarna guna media kering. sebab nak build up psikomotor halus mereka.

berikut adalah beberapa snapshot yang aku sempat amik dalam kelas.








banyak lagi sebenarnya. aku akan masukkan sikit sikit. 

orait. tu saja. till we meet again yaw.

1 comment:

  1. waalaikumussalam. terima kasih sudi datang dan baca blog saya..
    dah follow blog anda.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...