mereka yang hebat

Thursday, February 4, 2010

mata ini sudah mengantuk, tapi..

waktu dalam laptopku ini dah menjejak angka 2.13 pagi tapi mata ini degil taknak tutup tutup..masa-masa macam ni la aku sibuk teringat kelas Dr. Maridah siang tadi. assignment yang macam agak mission impossible yang dipintanya tatkala lambakan kerja kursus dan ISL yang entah apa-apa bertimbun-timbun dalam bilik aku ni..tugasannya..apa lagi..tulis sajak la..nama pun masuk kelas BM takkan buat artwork seni pulak kan..

jadi, camne ni..?? otak dah seberat 24 karat tak pernah diasah balik. lepas habis sekolah dulu kerja aku hanya makan tidur makan tidur tiba-tiba sekarang kena tulis sajak..memang bagus sangat dan sesungguhnya aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih pada Dr. sebab menggesa minda aku yang gila ini untuk berfikir bahasa sastera. apa jugak la yang aku tengah buat sekarang ni..aku tengah cuba dapatkan ilham dengan mendengar lagu..

Pergi - Aizat.
Maha Melihat - Opick ft Amanda
Hati - Siti Nurhaliza
(apakah berkesan?? semua tema yang berbeza..huhu..)

biarlah hanya telinga yang mendengar lagu Pergi ni..jangan idea yang pergi sudeh. hehehe. lepas ni takkan nak kena dengar lagu Sampai Menutup Mata baru mata ni mau tidur kot? apa apa sajalah janji semua orang bahagia.. :)

2 comments:

  1. haha...lawak r ekau ni..
    jgn porgi eh ilham ekau ni.. bahayo.

    aku kasi push push kt ko ilham..
    haha..

    sastra..aduii..
    kasi masuk semua hiperbola la..
    haha..pe ak mrepek ni...

    ReplyDelete
  2. haha..letih aku dgn hiperbola..
    camne nak wat ni..?
    sajak..haha..takpe2 aku cube yg terbaik..
    go nina!~ :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...